Tab Content
No More Results

1265 Visitor Messages

  1. View Conversation
    i don't get on it, so don't add me to the chat please..
  2. View Conversation
    Well, it came to me when Furrr said Joe is a civvy. She was confirmed civvy, so she had some weight in her words. But obviously that didn't confirm it. I knew that I was a civvy (obviously) and I knew Gr8unky was a civvy, so assuming Furrr was telling the truth, that left you and BS. Later, you told me Revo confirmed BS as civvy. If you were civvy, you wouldn't lie about that. If you were mafia you wouldn't lie because I could get into contact with Revo and ask. Which told me he was a civvy. That left you. I looked at your voting in all the rounds. Not a single time did you vote for mafia, unless they were confirmed publicly.
  3. View Conversation
    I did, I was about 3rd or 4th I think...maybe 6th
  4. View Conversation
    Hmmmm really? I took her word for it since i knew for a fact that she was confirmed and everything else was on your word. She told me she went and looked and saw i had been confirmed the day after i got lynched though, rofl.
  5. View Conversation
    Yup yup
  6. View Conversation
    Hey, it was fun, but I had you figured out before BS got killed even....but I don't think I'm allowed to say more than that till the game is finished :P
  7. View Conversation
    Lol i know that, i'd been talking with furr and knew he was a confirmed civ. Which someone as you who were my "link" to the civie group would know. So when you kept after him even though he was confirmed by having me invert you as well as telling me you were confirmed when furr said you weren't, i knew. I told her she couldn't technically trust me though because to my knowledge i was unconfirmed and once i was lynched she could be sure and act. I also told her to pass it on to others. Kinda long winded i know but that was my thought process.

    Either way definitely i had a lotta fun, can't believe i made friends with two separate mafia in that game. You played me really well, never tried to defend a lost cause or another simple mistake like that.
  8. View Conversation
    You need to time ubers better, or people might raeg at you.
  9. View Conversation
    Yeah sorry just cleared it, was saving to many messages, most regarding infractions
  10. View Conversation
    Ok, thanks for the clarification. The secondaries get so complicated. D:
Showing Visitor Messages 11 to 20 of 1265
Page 2 of 127 FirstFirst 12341252102 ... LastLast
Page 2 of 127 FirstFirst 12341252102 ... LastLast

Statistics


Total Posts
Total Posts
4,519
Posts Per Day
1.22
Visitor Messages
Total Messages
1265
Most Recent Message
12-03-2012 10:52 PM
General Information
Last Activity
05-12-2012 09:11 AM
Join Date
07-17-2009
Referrals
6