Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 39 of 39

Thread: Spreading infractions

  1. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Eating a cat
    Posts
    2,259

    Default

    That may have something to do with this entire suggestion being 'for teh lolz' ... By taking it seriously it is you that is being off topic. Also please remake that rep suggestion thread, I have never had as much fun derailing a thread as I did on those two that you made
    Last edited by Lucas101; 01-18-2012 at 10:04 PM.

  2. #32
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    *insert humorous location here*
    Posts
    1,701

    Default

    Quote Originally Posted by Server139Player View Post
    there's been more talk on this fake forum suggestion that was "for teh lulz" then there was on a legit forum suggestion about changing the word restrictions... now that's just sad.

    To try to stay on topic - Alusair i like that negative 1 rep for mods brings players rep to zero. I'd still like to see the option for users to hide there reputation... (THAT is built into the vbulletin and could be done with a single click of a button.) *cheers*
    I made this thread for teh lulz. Let's keep it that way. Both your threads are long gone, or one anyway, and the other soon will be, so let it go. It's obviously not going to happen, no matter how easy it is to do.

    Thanks Morgan for the awesome signature and avatar!
    <15:28>[NoobTank]: i might not be here for all u know
    <15:29>[smoothme]: true u might b a figment of my constipation
    <15:30>[NoobTank]: dont u mean imagination lol
    <15:30>[smoothme]: oh yeah lol
    <15:30>[NoobTank]: not quite the same thing lol

  3. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Eating a cat
    Posts
    2,259

    Default

    Also we all know that this idea will happen just cause its far-fetched and makes little to no sense :P

  4. #34
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    thata way ====>
    Posts
    1,328

    Default

    i was infracted for the lulz once
    so i stopped da lulz
    blessed are the geeks: for they shall inherit the earth


  5. #35
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    The P-Town Pittsboro
    Posts
    4,385

    Default

    Quote Originally Posted by Mati2 View Post
    Don't you do that already?
    Astupally (not actually), I have been as good as B.Norr. You know I am such a good boy that I can't get infract-i-ma-cated (not infracted) even if I wanted to.

    Quote Originally Posted by Awesomeness5577 View Post
    Why do you have to roll DM?
    Quote Originally Posted by Mati2 View Post
    He's a big guy, okay?
    Quote Originally Posted by Hehe View Post
    Wow, forgot how crazy DoubleM was.
    Quote Originally Posted by Arathorn136 View Post
    Well I've been so ridiculously bored lately, but I haven't knifed anybody up yet.

  6. #36
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Creepers dont need to know
    Posts
    277

    Default

    Quote Originally Posted by jorbaud View Post
    I may have deserved infractions but I haven't received any
    Haha nice jorbaud :P
    (\__/)
    (='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (")_(")signature to help him gain world domination
    0 0 0 0
    waiting for it to be ready woot (the 14)

  7. #37
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Eating a cat
    Posts
    2,259

    Default

    Quote Originally Posted by DoubleM View Post
    Astupally (not actually), I have been as good as B.Norr. You know I am such a good boy that I can't get infract-i-ma-cated (not infracted) even if I wanted to.
    Just post a picture of a man in bikini ... no BS involved and you get an infraction asap

  8. #38
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    The P-Town Pittsboro
    Posts
    4,385

    Default

    Quote Originally Posted by Lucas101 View Post
    Just post a picture of a man in bikini ... no BS involved and you get an infraction asap


    wait nevermind i saw the google images of man in bikini and that **** just aint right

    Quote Originally Posted by Awesomeness5577 View Post
    Why do you have to roll DM?
    Quote Originally Posted by Mati2 View Post
    He's a big guy, okay?
    Quote Originally Posted by Hehe View Post
    Wow, forgot how crazy DoubleM was.
    Quote Originally Posted by Arathorn136 View Post
    Well I've been so ridiculously bored lately, but I haven't knifed anybody up yet.

  9. #39
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    *insert humorous location here*
    Posts
    1,701

    Default

    Challenge failed.

    Thanks Morgan for the awesome signature and avatar!
    <15:28>[NoobTank]: i might not be here for all u know
    <15:29>[smoothme]: true u might b a figment of my constipation
    <15:30>[NoobTank]: dont u mean imagination lol
    <15:30>[smoothme]: oh yeah lol
    <15:30>[NoobTank]: not quite the same thing lol

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •