Page 5 of 10 FirstFirst ... 34567 ... LastLast
Results 41 to 50 of 98

Thread: Roll call for one last shot at a forum thread

  1. #41

    Default

    I'm still trying to figure out how I only ended up with 1 infraction back then.. smh
    I even made a conscious effort to get them and couldn't lol.

    'These violent delights have violent ends and in their triumph die like fire and powder which as they kiss consume'

  2. #42
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Rock N Rollin to a town near you !!!
    Posts
    3,630

    Default

    Quote Originally Posted by Melerina View Post
    I'm still trying to figure out how I only ended up with 1 infraction back then.. smh
    I even made a conscious effort to get them and couldn't lol.
    well i think a few of the infractions have been removed over time, I vaguely remember you having more then 1 (And yes i can check) I think the fact that Wildor and Alu loved the s6 crew helped us a bit there, Still 0 infractions!


    Sig Courtesy Of Sickness!
    Bomben - Great Phract Smack - My History
    Quote Originally Posted by davemata View Post
    ssssssssffffdrdrawers. You can't tell me to stop being who I am.

  3. #43

    Default

    I still show 1 from Foxy Bunny lol... from.. wow almost 4 years ago to the day. Gee, can't believe we've been hanging around the forums this long!

    'These violent delights have violent ends and in their triumph die like fire and powder which as they kiss consume'

  4. #44
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Rock N Rollin to a town near you !!!
    Posts
    3,630

    Default

    Ah yes That was quite a fun thread (im re reading as we speak), People have gotten away with far worse without infractions in the past few years, (i can read the old deleted posts )

    soooo many deleted posts, so many Infractions, Ah the old days.

    Yeah its been a long long time we've been playing this game and talking about it here, even if its slowed down a lot now days, Its still a bit of fun every now and then.
    Last edited by ssfgrgawer; 03-11-2014 at 10:44 PM.


    Sig Courtesy Of Sickness!
    Bomben - Great Phract Smack - My History
    Quote Originally Posted by davemata View Post
    ssssssssffffdrdrawers. You can't tell me to stop being who I am.

  5. #45
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    World of Evony to my wifes dismay ;)
    Posts
    930

    Default

    Quote Originally Posted by Blackhands View Post
    Did someone say beer? Just saying hello and representing the former s4's, in particularly the NAFTA family, and hi to all ss38ers from The_Just.
    Representing S4 with you m8

    Heya Blacky been ages brother ahhh the good ole days with ware brewing between NAFTA and Sion lol wonder what happened to some of the crew back then? Hope alls well with you!
    Show Your Artistic Side Place Your Entry In The SOTW
    Quote Originally Posted by AbstractAngel View Post
    He's cutting edge and daring in his artwork, but don't think he won't outmaneuver you on the battlefield. This is an ex-mod who takes no prisoners in a battle of wits or brawn. Fear your master, Sturm!

  6. #46

    Default

    Still log in now and again to the server but damn WC is dead

  7. #47
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Rock N Rollin to a town near you !!!
    Posts
    3,630

    Default

    Yeah World chat has suffered, so many big names leaving/left. quite a shame.


    Sig Courtesy Of Sickness!
    Bomben - Great Phract Smack - My History
    Quote Originally Posted by davemata View Post
    ssssssssffffdrdrawers. You can't tell me to stop being who I am.

  8. #48
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Reading your post
    Posts
    342

    Default

    Man ss38 forums used to be the best. Things have taken a turn for the worse I see

  9. #49

    Default

    Quote Originally Posted by TrooperHero View Post
    Man ss38 forums used to be the best. Things have taken a turn for the worse I see
    The whole forum and pretty much all of the game is dead
    Quote Originally Posted by davemata View Post
    I'm going to party like it's 1999.
    Server 188 - Fear

  10. #50
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Rock N Rollin to a town near you !!!
    Posts
    3,630

    Default

    Quote Originally Posted by TrooperHero View Post
    Man ss38 forums used to be the best. Things have taken a turn for the worse I see
    aye trooper, Those days are long behind us now mate. Server is practically dead, Very sad day in evony history when one of the Greatest foruming servers is too quiet to enjoy a Random thread.


    Sig Courtesy Of Sickness!
    Bomben - Great Phract Smack - My History
    Quote Originally Posted by davemata View Post
    ssssssssffffdrdrawers. You can't tell me to stop being who I am.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •